Goodness, What a Superb post. I truly tracked down this to much informatics. It is the thing I was looking through for.I might want to propose you that kindly continue to share such sort of info.Thanks
mujurbola
This is my most memorable visit to your web diary! We are a gathering of workers and new exercises in a similar forte. Site gave us supportive information to work.
تراول ماگ
Müasir rəqəmsal marketinqin əsas məqsədlərindən biri brend haqqında məlumatlılığı, müştərilərin və ictimaiyyətin müəyyən bir marka ilə nə dərəcədə tanış olduğunu və onu tanıdığını artırmaqdır. Marka şüurunun artırılması rəqəmsal marketinqdə və ümumilikdə marketinqdə vacibdir, çünki marka qavrayışına və istehlakçıların qərar qəbul etməsinə təsir göstərir. 2015-ci il essesinə görə, "Brendin istehlakçı davranışına təsiri": "Brend dəyərinin əsas ölçülərindən biri kimi brend şüurluluğu, tez-tez istehlakçıların satın alma qərarının ilkin şərti hesab olunur, çünki bu, bir markanın nəzərdən keçirilməsinə daxil edilməsi üçün əsas amili təmsil edir. Brend şüurluluğu istehlakçıların qavrayışlarına da təsir edə bilər. marka və onun xüsusiyyətləri ilə tanışlıq səbəbindən risklərin qiymətləndirilməsi və onların satınalma qərarına inamı." Son tendensiyalar göstərir ki, bizneslər və rəqəmsal marketoloqlar əvvəlki illərlə müqayisədə brendin tanınması və xatırlanması üçün rəqəmsal marketinq səylərinə daha çox diqqət yetirərək, marka məlumatlılığına üstünlük verirlər. Bunu 2019-cu ildə Content Marketing Institute araşdırması sübut edir, nəticədə rəqəmsal marketoloqların 81%-i ötən il ərzində brendin tanınmasını artırmaq üzərində çalışıb.
sizin reklam
Müasir rəqəmsal marketinqin əsas məqsədlərindən biri brend haqqında məlumatlılığı, müştərilərin və ictimaiyyətin müəyyən bir marka ilə nə dərəcədə tanış olduğunu və onu tanıdığını artırmaqdır. Marka şüurunun artırılması rəqəmsal marketinqdə və ümumilikdə marketinqdə vacibdir, çünki marka qavrayışına və istehlakçıların qərar qəbul etməsinə təsir göstərir. 2015-ci il essesinə görə, "Brendin istehlakçı davranışına təsiri": "Brend dəyərinin əsas ölçülərindən biri kimi brend şüurluluğu, tez-tez istehlakçıların satın alma qərarının ilkin şərti hesab olunur, çünki bu, bir markanın nəzərdən keçirilməsinə daxil edilməsi üçün əsas amili təmsil edir. Brend şüurluluğu istehlakçıların qavrayışlarına da təsir edə bilər. marka və onun xüsusiyyətləri ilə tanışlıq səbəbindən risklərin qiymətləndirilməsi və onların satınalma qərarına inamı." Son tendensiyalar göstərir ki, bizneslər və rəqəmsal marketoloqlar əvvəlki illərlə müqayisədə brendin tanınması və xatırlanması üçün rəqəmsal marketinq səylərinə daha çox diqqət yetirərək, marka məlumatlılığına üstünlük verirlər. Bunu 2019-cu ildə Content Marketing Institute araşdırması sübut edir, nəticədə rəqəmsal marketoloqların 81%-i ötən il ərzində brendin tanınmasını artırmaq üzərində çalışıb.
youtube reklamlarının verilməsi